Страхування

Головна » Послуги » Страхування
  1. Оформлюйте страхування в надійних компаніях це позбавить Вас від зайвих проблем при страховому випадку.
  2. Вибираючи страховика, подивіться на його місце в проекті Народний top. Рейтинг страхових компаній і вивчіть думку клієнтів про нього.
  3. Оцініть розмір необхідної Вам страхової суми в залежності від країни, куди збираєтеся, і виду відпочинку. У будь-якому випадку віддавайте перевагу полісам зі страховою сумою від 30 тисяч доларів.
  4. Якщо за кордоном Ви маєте намір займатися екстремальними видами спорту, купуйте страховку саме для цього (вона коштує в 1,5-3 рази дорожче). Не намагайтеся використовувати для такого відпочинку звичайну страховку – вона все одно не буде працювати, і Ви даремно витратите гроші.
  5. За звичайної страховці для мандрівників відшкодовуються тільки медичні витрати. При цьому вони повинні бути понесені саме за кордоном і визнані страховою компанією. В результаті страхової виплати часто не вистачає для повної компенсації реальних витрат мандрівника (страховик не визнав ту чи іншу витрату, оплатив лише евакуацію на батьківщину, де довелося лікуватися за свій рахунок, не прийняв документи на мові країни виїзду і запропонував клієнтові перевести їх за свій рахунок і т.п.). Тому разом зі страховкою від медичних витрат купуйте поліс страхування від нещасних випадків. Він діє не тільки за кордоном, але і на батьківщині, причому підтвердити факт страхової події і отримати виплату по такому полісу легше, ніж по звичайній туристичній страховці.
  6. Вирішіть, чи потрібні Вам додаткові послуги: страхування багажу, страхування на випадок відміни поїздки, а також страхування цивільної відповідальності (обов’язково скористайтеся цією страховкою, якщо під час поїздки збираєтеся займатися екстремальними видами спорту).
  7. Перш ніж купувати поліс ретельно вивчіть весь перелік ризиків, що покриваються і виключення зі страхового покриття. Особливу увагу зверніть на питання, пов’язані з вагітністю та стоматологічними послугами.
    1. Зателефонуйте до сервісного центру за номером, вказаним на полісі. Проінформуйте про те, що трапилося і повідомте Ваші прізвище, ім’я, по батькові, номер контактного телефону, місце виїзду. Дайте відповідь на інші питання диспетчера.
    2. Після Вашого дзвінка сервісний центр сам організовує надання необхідних медичних, медико-транспортних та інших послуг, передбачених полісом, а також забезпечить їх оплату. По можливості уникайте самостійних звернень до лікаря.
    3. Якщо самостійне звернення до лікаря і лікування необхідні, попередньо узгодьте їх зі страховою компанією.
    4. Ретельно збирайте і перевіряйте документи, що підтверджують Ваші звернення до лікаря і лікування. До таких документів належать:

    – Оригінал довідки-рахунку з медустанови. Він повинен бути на фірмовому бланку або зі штампом, містити прізвище пацієнта, діагноз, дату звернення за медичною допомогою, тривалість лікування, перелік наданих послуг з розбивкою по датам і вартості, підсумкову суму до оплати;

    – Оригінали виписаних лікарем у зв’язку з даним захворюванням рецептів. Вони повинні містити штамп аптеки і вартість кожного медикаменту;

    – Оригінал виданого лікарем направлення на лабораторні дослідження і рахунки лабораторії з датами, найменуванням та вартістю наданих послуг;

    – Підтвердження оплати лікування, медикаментів та інших послуг – штамп про оплату, розписка в отриманні грошей або підтвердження банку про перерахування суми;

    – Оплачені рахунки за дзвінки в сервісний центр – із зазначенням дати дзвінків, абонента і тривалості переговорів.

    1. Якщо Ви самостійно зверталися до лікаря, після повернення з поїздки виконуйте термін оформлення і форму подачі заяви про страхову виплату, а також терміни і порядок всіх інших дій. Всі вони описані в Вашому полісі і в виданих Вам разом з ним Правилах страхування.
    2. Оформлюйте заяву про виплату в офісі страхової компанії на її бланку. Після того, як Вашу заяву приймуть і зареєструють, обов’язково отримаєте її копію з відміткою і датою прийняття за підписом відповідального співробітника. Здаючи документи, вимагайте від страхової компанії надання Вам їх переліку з відміткою про форму (копія або оригінал), датою і підписом відповідальної особи. Якщо в компанії це не передбачено, вимагайте, щоб її співробітник, який приймає документи, зробив для Вас їх копії і на кожній копії проставив відмітку про отримання. У будь-якому випадку обов’язково залишайте собі копії всіх документів, що здаються.
    3. Усному спілкуванню зі страховою компанією в процесі врегулювання збитку по можливості віддавайте перевагу письмове. При цьому всю кореспонденцію відправляйте з повідомленням про вручення та описом вкладень.
    4. Якщо отримана виплата явно не відповідає Вашим витрат або не проведена взагалі, зверніться до суду. Крім того, зверніть скаргу на страхову компанію в орган страхового нагляду. Не зайвим буде розповісти про роботу цього страховика іншим громадянам, які вибирають собі страхову компанію (наприклад, в нашому рейтингу страхових компаній).

×